Hej på er alla läsare! :)

Hej alla läsare!

 

Vilket väder vi har idag! Det är varmt och skönt och klibbigt! Få se om jag ska bada!

Är det någon som vill komma och bada är det bara att sms eller komentera!

Sitter ute och dunkar musik! Skönt att slappa!

Igår hoppade  jag Liquid för sista gånger på träning för Pia! Och nästa vecka är det ingen träning för tränaren är bortrest och då är det RIX FM! JIPPI!  Ska gå med Elin och Malin tro jag!

Det är tråkigt att inte få rida dom stor hästarna. Men jag är super nöjd att få ha Lotte hur mkt jag vill!

Lotte är ju det bästa!

Och Liquid! Han är jag totalt kär i hahah! Han är en underbar häst! En sådan som han vill man ha. Bara att man ta bort starkheten i hoppning annans här han Bäst! Haha!

 

En överlycklig tjej som får va med om detta. Inte ofta det händer.

 

Ikväll blir det ut och ät med familjen!

 

Puss och kram

Emma

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback