Idag!

 
Puss älskar dig min underbara älskling<3333
 
 
 
Här kommer lite blanadat som har hänt i veckan.
måndag så red jag med lisa och sara var ridlärare :)
så det va jätte rolgit jag hade licke då och lisa winona och va duktig för det va väldigt länge sedan hon red!
 
 
 

Idag har det varit segt! Vi har gått runt och kollat på elevens val och det va segt! Och sedan väntade jag på maria som var på möte! och så kollade vi vidare!

Sedan fixade för imorgon dagen som kommer!

Vi ska spela spel och så fika och så spela klart! Och sedan gå ner till hamnen efter lunch och åka flundran och åka med den i havet och kolla runt och veta något om Kalmar!  JIPPI! NÄ inte alls vet det jag behöver veta! Haha

 

Och imorgon efter skolan så ska jag möta älsklingen i stan och åka hem och cykla en runda och ha mys kväll och kvällen kolla film.

Och lördag bli träff tro jag få se! :)

Söndag slappa tro jag få se vad som händer!

Sedan skolan hoppas det är mkt bättre och inte så rörigt!

Denna vecka har varit JÄTTE RÖRIG! Så det va jobbigt och så dom nya eleverna ska ju lära sig inte så lätt. Men vi löser hoppas jag!

 

Puss Emma

Och så stallet måndag rida och då ska natta med om hon kan. Blir kul. Va ett tag man  såg henne hon har tagit studenten innan sommarlovet. Så det är så annorlunda i skolan när många man kände och hade bra kontakt med försvanna på annat håll nu!

 

älskling tagit bilden ute på en ö dagen innan midsommar :)

 

Nu ska jag fixa för säng och kolla tv lite innan jag ska somna!

och se till att va pigg och snygg imogon haha!

puss och kram bloggar mer imorgon. det kan komma bilder på kvällen imorgon!

Dunkar musik har kul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback