sista dagen på lovet.

Detta åter på sommarlovet har hänt!

Midsommar med killen Linköping va ute med båt och sedan en stund i lägenheten.

Sedan har jag varit hemma tagit han dom huset. Och så haft hand om laban när förädlarna va på semester. Och så slappat hela sommaren. Jobbat en dag på mammas jobb. Lönen som jag få för en dagas arbete 833 kr.

Så jag är super nöjd. Så ska spara dom pengarna så jag kan göra massor av nöjen sen.

Och så klar varit en hel del i stallet och tagit hand om det. Så jag är en super glad tjej som har ridit tre dagar i veckan och njutit massor haha!

Nu i augusti så kom Sara tillbacka från Norge, hon har jobbat där i tre månader. Och då hade jag hand om hästarna hjälpte till och så.

Så har jag varit på RIX FM och STATSFESTEN med underbara vänner!

Så har jag varit hästskötare och fotograf på tävlingar med Hanna.

och så varit i Nybro hos Tessan och Fredde och Molly.

Denna sommar lugn och skön!

Sista dagen idag. Jag var ute med grand hunden och så solat och nu lyssna på musik och slappar! få se om jag ska bada i våran pool! Och det lä va varmt i poolen. 20-25 grader lä det va underdagen!

Imorgon skolan segt! Men det kommer gå fort börja ju 3 nu!

Och så ska jag få en platta som ska hjälpa mig i skolan! Så är väldigt GLAD för det! :)

Puss Emma

 

 

Puss Emma <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback