Dagen :)

Idag har jag fått min moppe ren. Kändes bra att tvätta den. då vet jag hur jag ska göra nästa gång!
 
Ska fixa lite så jag har pengar och så!
måste ju klara mig nu!
 
Imån blir det stallet! rida lotte och winona!
ska bli kul bara ta det lungt när man kommer ut!
 
och så har jag fått ett precentkort på HÖÖKS! med så bli att dra dit och kolla på rid byxor! eller annat!
 
senare ikväll blir det tv serie Teen mon! den är jätte bra serie!
 
 
lånad bild av hanna ägaren till hästen!
Nu har hon det super bra!
när hon får gå och bara njuta av gräset i trådgården!
hopsningsvis hoppas på att hon inte har ont någon stant!
 
Ska till henne imån och bara ut i skogen som hon gillar bäst!
 
ska lära mig att köra henne för det älskar hon med! :)
 
 
Puss Emma
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback