En go tjej! och hyvsat glad!

Hej

Idag va det min dag efter som jag hade namnsdag! Hahaha

Idag har vi varit iväg och handlat. Oh så har vi fixat blommor till begravning i Göteborg!

Men jag ska inte med utan stannar hemma och har hand om huset med syrran och hennes kille Filip!

Och så har ju jag hästarna onsdag torsdag fredag då blir det rida. Och torsdag träning på Licke. Kanske hopp få se! Och hoppa Licke går bra i vänster varv men inte höger haha! Han är sååå stark och gilla att dra ner huvudet och springa svårt att få stopp när man ska göra hålla om ed bena och så ska man ställa och så reglera farten med yttertygel lite svårt på han! Men träna och träna går det bra!

Lotte tott får man inte glömma! Henna ska man ha gul och bus rida och det roligaste hon vet är rida mot ridhuset och i skogen. Och så ska hon jävlas när man ska upp i skogen som ligger åt andra hållet så är hon haha!

Men hon är min goa köttbulle<33

Hon är det bästa som hänt mig. Detta stall jag är i är det bästa som hänt mig!

 Har det super bra. Får rida tre hästar och mocka tre boxar och fixa vatten hinkarna i boxarna och så hör! Det jobbigaste är hör för det är såå många påsar.

Det är inte alls mkt att göra! Så jag är överlycklig att få vara hos dom! J J

Men det man önskar mest är att ha egen häst kuna gå ut när som till stallet och mysa rida när som ha den nära hem! J

Få se när den drömmen kommer!

Puss

Emma

love you

my love<33333

puss och kram min kärlek!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback