kolla på Allsång ,med grön!

efter jag kom hem från stallet så fick jag sms av grön!
hon ville kolla på Allsång med mig!
Så Fin  måns zelmerlöw! i fin hat och glasögon! hihih
 
 
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
och i stallet idag så va lotte annorlunda!
hon bruka älskar att va i sogen och springa speciellt hem!
men idag ville hon inte springa så mkt! och hon stannade själv brukar hon inte göra!
och i början har hon börjat jävlas med mig!
inte gå mot skogen! utan andra håller är mkt roligare ver ej vrf!
Hoppas det inte än något speciellt. hoppas det bara är för hon är gammal! hihi 18 år min lilla lotte!
 klara mig inte utan dig!
Du är allt jag har!
Du är så underbar och älskar dig över allt! <333
<3333
min bästa ponny! <333
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback