Sommaren snart slut! det suger!!!!

Och att man inte hade jobb!

Fast en dagas arbete fick jag på mammas jobb! Min lön var på 119 kr i timme! Så jag jobbade i 7 timmar så jag får 833 kr för en dags jobb! Super nöjd för det!

 

Det bästa med sommaren har haft hand om hästarna och rida dom träna dom!

En hästtjej som jag får inte ofta denna chansen, rida tre hästar och så mocka fixa hö och vatten!

Två dagar i veckan har man hand om detta och så ena dagen ser ut så här.

Lotte winona och stallet!

Andra dagar Lotte Licke och så stallet!

Sista dagen Träning på Licke Eller Winona Eller Lotte .

Mest har jag haft Licke och Lotte! Winona två gånger på träningarna! Och sista träning på winona jag hade va jag SUPER NÖJD med!

 

Så på torsdag är det sista gånger jag har träning på Licke! Och jag ska göra det bästa för mig!

Och så vill jag tack Pia för dom gånger jag fåt va med på träningarna känner stora fram steg!

 

Nu ska jag baka muffins mums vad gott!

Det sak bli skönt att laban snart blir frisk JIPPI!!!

 

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback