Sova

Sova och så får jag se vad som händer med mitt live och kärleken!!! Vägen går upp och ner! Jobbig men välja själv leva med det eller sluta med det! Kan inte välja! Jobbigt! Behöver hjälp! Han måste fixa sig! När allt är perfekt och så! Då går allt så bra och överraskning får man och så romantisk och underbart! Och sen vet jag inte vad som händer! Få se? Idag va jag med underbara vänner tack för ni finns Jocke och Jennifer! ❤❤❤ Super kul dag! Men spännande saker och samt läskiga! Hihi. Pojken Älskar dig över allt och du gör det mästa! Men undra Vrf du inte kommer! Så bruka sommar se ut! Jag åker en vecka till dig och sen får jag vänta till skolan börja då får man se dig! Och det hatar jag!!! Snäll kom snart! Sluta va hemma!! Mer viktigt här och bättre väder! Haha! Puss älskar dig! ❤❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback