helt slut efter denna roliga dag!!!

Helt slut efter dagen :)
 
börja med att gå upp vid 09:40 typ. fixa mig och äter frukost jordgubbar med mjölk mums!! sedan da in till ungdomsmogtagningen fixa p-plåster. så nu har jag i ett får. så skönt då slipoper jag gå så ofta!!
 
sedan hem fort och dra till stallet fixa det och red licke :) vi red ut en seväng och han va nöjd efter :)
så ficade jag stallet ochn sedan hem fort. för då skulle jag duscha och sedan åka iväg till sanne med angelcia och snackade spelade på mobilen solade och hade super kul :)
 
så fixade angelica intagram till mig :) så då blev det massor av bilder :)
 
nu är jag helt slu och är trött.ska bli skönt att sova.
 
och imån upp typ vid 7 för ska åka iväg till pojken efter 8 tiden sitta på tåg i typ 3 timmar. :) kommer somna tro jag!
 
och fira midsommar i linköping kommer bli super kul. åka båt till något ställer. hoppas det går bra åka båt!
kommer hem tisdag :) och då blir det massor av stall rida bada sola njuta av sommaren. kanske någon fest gå på :)
Licke från idag :)
 
solar hos sanne :)
 
nu ska jag fixa det sista så jag få se när jag blogga sen :)
 
PUSS OCH KRAM
 
EMMA <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback