Dagen!

Idag skolan! Vi fick besök av en ungdomspolis som snackade om allt möjligt! Hur det går till och så! :) och massor med sa han!
Han har jobbade med polishundar först innan han blev ungdomspolis! :)
Det va kul att lyssna på han!!

Sen så gick jag och Olivia till
Max! Och satt där en stund och snackade!
Sen så åkte klassen till Ikea! :)
Och va på besök och lyssnade på Erik där! Spännande va det!
Och så fick vi fika där! :) och kollade runt i köket! Och sen så fick vi en påse med en bok , peppakakshus , lingonsylt , godis , dricka! Och så påsen! Haha!

Sen åkte jag med Olivia till centralen och där möte jag amira och vi tog bussen hem!
När jag kom hem så körde jag med Leif och det gick super bra! :)
Nu ligger jag i soffan och kolla tv :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback