Fixat!

Då har jag fixat naglarna! Så jag är nöjd med dom!

Höstlovet är slut! TRÅKIGT!!! Men super kul har jag haft!
Varit med kompisar! Och ridit :) sovit hos kompis :)
Varit ute på krogen med kompis och träffade roliga glada söta killar!
Och träffade kusin! Haha han va påverkan massor!
Frågade mig om jag fick va ute och vad mamma tyckte om det! Haha!
Och får du dricka!!
Eee ja kusin! Är ju 18 år hallå!! Haha
Galen kusin som inte ha koll på
Något!
Sedan har jag varit hemma! Och tagit det lungt kollat tv och film massor!
Och så va jag på travet i lördags med johanna!
Och då kom en kompis till
Johanna med två super söta hästar och jag gosade med den ena!
Och hon berättade om en häst! Som lät sååå spenande! Och tyckte jag skulle komma med johanna och rida den!
Så vi få se! :)
Och så va det roliga slut! Bu!!! Haha

Nu måste jag sova! Ska upp tidigare en vanlig för jag ska till
Tandläkaren kvart i 8 och sen efter till skolan! :)
Så skolan måndag tisdag sen praktik! Så blir det i tre veckor! :)
Sen till helgen sova hos johanna i krankelösa!! :) hela helgen! :)
Super kul :) längtar :)

Godnatt :)
Puss


Kommentarer
Andreas säger:

Snygg / snyggt! ;-)

Svar: Tack :)
Bloggen om mig

2012-11-14 | 22:53:01
Andreas säger:

Snygg / snyggt! ;-)

Svar: Tack :)
Bloggen om mig

2012-11-14 | 22:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback