massor att göra

Hej alla läsare!

Idag var det lugnt och skönt på praktiken!

Så då åkte jag med Björne och lämnade varorna på olika stället för att plocka för det var inte alls mkt att göra.

När vi kom tillbaka så blev det smörgåstårta mums vad god den var.

Och sedan plockade jag mina lappar och då hjälper Johanna mig. Och så va det fika sen slutade jag och Johanna. Och då gick jag till bussen åkte hem och började packa och sen städa och så kommer maria förbi och lämnar cykelhålaren.

Och så måste man ju ha musik på!! Det är det bästa!

Musik är livet!

Och ska jag byta rum för syrran flyttar JIPPI!!!

Blogga mer senare

puss Emma

 

GOSIGA LOTTE :)
 
Emma :) puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback