Skolan

sitter i skolan och har data kunskap segt, men ska göra klart så jag slipper det sen. har ju bara tre övningar kvar. skönt.
Snart blir det mat.
och senare blir det stallet, kanske kör bil dit få se om leif är hemma och om pappa kan hämta. märker jag.
idag blir det hoppa om det är bra väder :)
 
Denna helg va jättte rolig. va hos jojo hela heglen. sen på söndag kom familjen och hämtade mig. så blev det marknad i Huseby, en stor marknad, den va mysdgit och roligt. :)
polkagris munkar och choklad kom med hem,
man fick se när dom gjorde polkagrisen häftigt :)
så fick smaka en en varm poklagris det va gott :) jag som älskar polkagrisa :)
tur att jag inte ha tandstälningen nu då. bara den som inte syns haha :)
 
blogga mer ikväll
 
puss
Emma
är sugen på att åka utomlands. få se närjag gör det,
 
gammal bild, sen i sommras haha. då jag åkte tåg till en gamla vän!
så det som står på stämmer inte,
 
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback