Emma wilner vem e det?

 

Hej.

Jag het er Emma wilner och är 18 år gammal.

Jag bor i Lindsdal med mamma och Leif (bonus pappa) och syrran.

Vi har En kanin som är min, en hund och en fågel.

Jag gå i skolan. På Jenny nyströmskolan i klass 3 på Handelsprogramet. Och vi har 4 år att gå. Och det är bra och dåligt.

På fritiden är jag i stallet 2- 3 dagar i veckan. Tar hand om en c-ponny är medryttare på den!

Dom dagarna jag inte är i stallet då är jag hemma eller med vänner gå på stan bio eller annat.

Är singel och sökande! Hahaha

Denna sommaren

Från Maj till augusti så va ena ägaren och jobbade i Norge.

Då frågade dom mig om jag vile ta stallet två dagar i veckan och va med på träningarna.

Jag sa ja!!! Och var jätte glad.

så var jag i stallet 3 dagrar i veckan och mockade fixade hö och vatten, och så hade jag han om c ponny Lotte heter hon, och så finns det 2 stora hästar Winona och Liquid.

Så jag har massor av rid vanor för stora heta fullblodshästar/halvblod. Har fått massor av tips hur jag ska rida och så. Och är supernöjd med träningen och så.

Det är kul att ha hand om dom Lotte och dom stora. Det va roligast när Hanna och jag hade stallet J

Här får ni info om mig och min ridning!

Jag har ridit sedan jag va 8 på ridskola, slutade rida när jag va 17.

Och så nu har jag varit medryttare på en c-ponny i 1 år. Och dom sa jag va den bästa dom haft.

Jag hör av mig så fort det är något. Om det är något.

En super bra tjej som gör allt man säger i hästvärden. Har haft hand om två andra hästar i samma stall och samma ägare. Och dom stora hästarna är massor att jobba med. Så jag vet hur man gör nu. Har fått var med och träna för deras tränare. Pia heter hon.  Jag är nöjd med henne J

Är sugen på att ha en stor häst att rida och träna på. Och komma ut på tävling och fixa grönt kort.

Men det kommer

Detta är mitt liv.

Emma Wilner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback