Dagar

Här kommer lite av allt möjligt. för jag kunde inte blogga från mobilen. så är det ibland.
 
igår i skolan hade jag det bra. lugnt och tränade magen och va på maskinerna och hoppade hopprep. trodde jag skulle ha träningsvärk men nä inget alls så skönt.
efter skolan hem och så fikade jag med kompis.
och sen så åt och kollade tv. och sen gick jag och laban och sov.
 
idag blev det åka till Krs och kollade och fotade när Hanna hoppade. 90 cm 1 meter.
idag vad det inte deras dag. men det kommer nästa gång. :) 
 
hemma och kollade på en film om NH när man jobba hästen från marken. :)
 
http://www.youtube.com/watch?v=TQUMAJCh1fA&feature=youtu.be
kolla in den.. :)
 
 nu slappar jag. :)
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback