Mys! :)

Sitter i soffan med datan i knät! :)
Kolla på en serie :)
Och fika med mammsen :) mys pys! :)
Idag va mamma så snälla och fixade mina naglar! :) tack mamma! :)
Och mamma är sååååå nöjd själv! Hon tränar och tränarn på mig. :)
Så det blir bättre och bättre :)

Blir att lägga sig i tid! :)
För imorgon upp och åka till stall runt 11 och få min första lektion i NH :)
När man jobba ned hästen från marken ska bli så kul! :) är laddad redan nu! :) och efter det blir det att åka till Trekanten och busa och rida på andra hästar! :) hon som ska hjälpa mig på träningen :) Maria heter hon som ska hjälpa mig! Och det är hennes hästar jag ska rida sen efter :) såå kul! :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback