kvällen

nu blide det kvällen!
här kommer blandade saker som händer!
ha slappat ätit och kollat tv! va ute med hunden!
snart ska jag kolla på 3an vid 21och sen sova!
imorgon börja jag vid 7 och slutar vid 14. hem och fixa och sen dra till stallet och rida klara och fixa i stallet! ska bli kul så bilder kommer imorgon!
har hittat en hl del roliga saker med bilder! man kan göra en hel del! och skiva en hel el.
min praktik på dagiset. rolig, finns att göra! och barnen är roliga ropar nu kom Emma och ropa på dom andra med!och så gosa med dom och läser böcker med! så känner mig duktig med! Ett barn sa att jag hade fina naglar som fröken med hade! så gulligt! kul att höra! om är fina!
nu kollar jag på 5an och njuter av min fika <3
skriver godnatt blogg sen
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback