nyårs dagen.

på nyårsdagen så fixade jag och anna maten och så åt vi sen spelade vi :)
och sen tog vi luft. och sen spelade jag & anna & Cj kort. och sen började klocna bli tolv. så gick vi ut och så köt vi racketer och hade bra. :)
 vidare till stagg och kollade där vad för folk som smälde och dom höl på som fan.
så kul va det att kolla på :)
och sen kollade vi i stan och där va det folk som gick runt överrallt. massor av folk!
sen åka vi hem. och då kollade jag tv sen
 somnade jag! :)
inga bilder på mig igår. men bild på håret som jag har lakt ut. men vet ej om det kom ut.
det kommer bild. :)
 
 
 
 
det är min kompis johan som fixade lokarna!! han kan!! hihi.
och det är min bästa kompis sambo.
och jag är så snygg i kläderna där.
en svart kläning hade jag. :)
så jag va nöjd med mig själv. huvudsaken. :)
 
så nu kommer sen snygga kläder sen på bilder! :)
en hel påse med blandat i :)
så här kommer bli ändrat lite saker! :)
mode hår smink naglar med mera! :)
men jag är ingen fjortis! VILL BARA ÄNDRA LITE!!!!!
 
puss Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback