Skönt! :)

Det va skönt med en dusch! :)
Nu lyssnar jag på musik i våra grymma högtalare! :) dom älskar jag kan man lungt säga!
:)
Idag med Nisse han va såååååå duktig! Men han slutar aldrig att jävlas! Så idag va den en kille som körde han! Och visa att han ska springa! :) och Nisse va duktig och han sa vad Nisse behövde! Så då ska johanna fixa det!
Så kan Nisse snart tävla! :)
Ska bli super kul att se han första tävling! :)
Så johanna behöver komma igång alla dagar så kanske han slutar jävlas för han är rastlös! Nisse lilla! :)

Puss


Kommentarer
Ebba säger:

Hej! Fin blogg du har! Om du vill, kika in på min blogg och släng in en kommentar? :)
Kram//Ebba

Svar: tack :) det kan jag göra gör samma med tack :)
Bloggen om mig

2013-01-02 | 16:15:24
Bloggadress: http://nattstad.se/ebbapaavonen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback