Då va denna dag slut! :)

Denna va har varit mysigt! :)
Fick med mig ett linne och bh! :)
Och så bad mamma mig att fixa påskägg till Leif! Så då gjorde jag det! :) känner mig duktig! :)
Så trevligt med när syrran kommer! Och Filip :)
Glad med för jag fick ju påsk ägg med! :) tjooooo!!! :)

Imorgon ta det Lugn kanske lyssna på musik och sen kommer min sjus och sp. Åker man till farmor och äter påsk mat! Mums vad gått! :)
Trevligt! :)

Idag har det bara snöat och snöat
Vrf det????
Det ska ju va på väg och bli vår!
Jag måste ju få kunna träna hästen!
Det ska inte va snö nu! Nästa år kunde det va så!
Måste ju kunna få igång min kära Goa häst! :) är sååå tävlings sugen!
Vill det!!!! :)
Love you klara! :) <3

Ligger och ska sova!
Kolla lite tv innan jag somna!
Godnatt :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback