Slutet på denna dag! :)

Skönt att sova! :)
Lördagen gick med Laban i bra väder men kan vind!
Sen åkte till klara myste gosade och red henne Barbacka och pigg busig!
Och sen hem duschad och låg i soffan hela kvällen! Kolla tv spela på paddan och så! :)
Sen kom mamma och Leif hem från träning då fixade vi tacos och kolla film! :)
Och efter en stund går jag och lägger mig! :)

Så nu är jag här! :)
Har gjort två filmer! :)
Som ligger ute här! :) mer kommer! :)
Några önskemål på vad ni vill se?
Bara skriv här!
Eller på mail!
[email protected]

Imorgon ska jag filma mitt rum och så min hund! :)

Om nu tycker om min blogg visa sen för era vänner! Kul om flera följer :)

Puss och godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback