Då va den långa ledighet slut! :) :/

Då va det roliga slut. :)
Idag va den en
Underbar dag! :) händer massor! :)
Först åkte jag till stall gosade med
Alla 4 hästarna! Och sen så
Fixade jag klara! Och sen kom
Ägaren med en sadel så provade båda den! :) och vi gillade den båda! Men ska testa den imorgon med! Och se!
Ägaren skulle kolla om det går att få upp från manken lite! Annas perfekt sadel! Super skön!!! Ska ha den imorgon med och små hoppa för att se! :) super bra!

Kom hem efter stall dusch äta sen övnings körde jag! Och gick super bra! :)
Och sen hem och åkte och fotade med grön :) bilder kommer då fort jag hinner med dom! :)
Och så va vi i affären och handlade och då hittade jag coca-cola med Emma på!!!! Häftigt haha!!! :)
Och då hem och kollade datan :) och nu sova! :)
Och dom andra dagarna tagit lugnt :)
Umgåtts med en kompis :)
Nu ligger jag och ska sova! :)


Veckan
Måndag skola stall
Tisdag skola plugg bilder
Onsdag skola körskolan köra bil!
Torsdag skola stall
Fredag skola helg! ;) plugga kanske
Helg sova ;)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback