Dagen praktik :) <3

 
tjoooooo
nu ligger jag i sängen och ska sova. :)'
är på netto vid funkarbo.
dagen börja med 5 minuter sen fan......... aja ibland hände de... det va lugnt för hon jag möta viste ej om att jag skulle komma bra..
fick tröja och namnskylt bild kommer imorgon :) heheh är grymt snygg i den :)
PRASKTIKANT EMMA :) snyggt men inte många som lästa att jag va praktikant  :)
fick plocka upp varor och så fick jag gå och hämta köttförs till en kund. och så va jag duktig för vissa saker kunde jag hjälpa kunder :) hehe  haft en bra dag. är nöjd :)
så nu laddar jag för morgon dagen :)
det blir toppen :) och sen e det onsdag och så är det 4 års möte jippi :) 8:30 börja vi och slutar 14:40 :)
det blir en bra dag :)
 
 
nu god natt :) puss och kram :)
 

pussssssss :)
hehehe.
gilla mig själv haha ego... :)
 

kul
detta är en gamma bild :) <3 söt som vanligt :)
med bilder på mig själv :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback