Godnat

Denna dag började roligt :) hämtad av Pontus :) och när vi kommer till skolan är klockan kvart över :) hehe vi börja tio över i vanligt fall! Men de va lungt. Sen va skoldagen som vanligt :) 
Slutade jag drog till hööks fixade lite blev en snygg mössa till någon häst :). Hehe :) och sen drog jag och Pontus till centralen jag fixade buss kort. Och sen drog vi till hansa :) kollade :) hittade ett snyggt linne men köpte ej! :) hehe 
Kollade runt drog till city cross och sen hem till mig snackade ovh sen körde han hem! En fart full dag :) super kul hade vi :) underbart bästa dagen :) bästa killen :) ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 


R så nöjd med dagen att den inte kan bli bättre :) puss 


Puss ❤️❤️❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback