Godmorgon :) lördag

Tjo sitter och. Har precis ätligt frukost ska fixa det sista och sen ska jag köra in :) 
Spännande och se hur mkt det är idag. Aroman är ju idag så in till jobbet kommer man men hem är lite svårt :/ segt får köra cykelvägen eller någon :) 
Sen hem till Pojkvänen och byta kläder eller om jag gör de innan för på jobbet är det sjukt varmt... Segt :/ hehe 
Sista jobb dagen vad jag har bokat upp mig på. Nästa vecka fredag blir det arbetsförmedlingen spännande se vad man ska komma med idéer :) 
Önskar det va lättare att få jobb..💟

Efter jobb hem på något sätt..

Puss

Nya kläder jag hade igår. Snygga är super nöjd :) 

Mitt långa kvitto :) från ullared

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback