Hemma!

Nu är jag hemma och ska fixa för säng! 
Denna vecka blir inte mö att göra!
Imorgon tisdag inget pojkvän kommer och hämtar laddaren och va här
Lite! 
Onsdag inte mö! Kanske rida med en kompis :) 
Torsdag inget planerat! 
Fredag in till arbetsförmedlingen! 
Hoppas på någon bra därifrån :) 👍
Sen helgen! 
Imorgon börja dom flästa skolan och det är skönt att slippa men super tråkigt att inta ha någon att göra längre.!!! 
Veckorna bara springer iväg!
Denna som har varit super bra' 
Kompisar hästar pojkvän 
Ön sommarstuga! 
Bio stan statsfesten 
Och så klart härligt värdet! :)
Kan fan inte klaga på de! En massa sol som är helt underbart :) 
Massa hund mys! 
Trots förlorade jag min bästa vän Laban han va min tur sten min bästa hund!
Som tur är så har vi gizmo våran andra bebis! Han är underbar! ❤️❤️

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback