Hemma

Tjo! Igår åkte jag till pojkvännen och sov där! Hade super mysigt kollade film :) 
Imorse vaknade jag och behövde gå på toa! Efter det började det åska som fan! 
Pojkvännen fick kasta sig upp och tar ur alla sladdar :) 
Och sen somnade vi! 
Och vaknade halv 12! 
Vi är roliga hos han sover vi långe men här kan vi till 11 :) se vad olika! 
Här hos mig dubbelsäng och hos han en enkel säng :) 
Vi gilla att sova nära typ haha!! 
Haft det super bra! Sen runt 16 åkte jag hem för dom stänger av vägen för det är aroman nu! Det är en tävling där dom cyklar springer och simmar :) 
Och sen på lördag är det sen stora tävlingen :) och då jobbar jag :) ❤️
På morgonen :) 
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback