segt utan jobb. sen dagen :)

 
 

livet suger när man inte har något att göra :)
 
jag är klar med min a naglar nu glittra :) rosa fina :)
 
ska träffa min fösta häst idag lotte som jag va medryttare på :)
ska rida med hanna :) ska bli kul och träffa dom :) när man är utan häst så saknar man dom massor :)
ska ta bilder så ni får se sen :)
puss
 
 
 
 
 
Snart ska jag till Linne. och umgås lite och fixa hennes naglar :)
nu tittar jag ut och de regnar.... blä. segt...
det får inte regna.. när man har en bra dag framför dig :)
 
saknar skolan lite. att ha och göra saker om dagarna är det bästa som finns :)
vill ta om studenten det va så kul :)
bästa dagen på länge :)
ska fixa mig nu :) och sen dra iväg.
puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback