På väg hem

Då va skidsemestern över! Segt men skönt! Haft ett super kul och skönt sista lov!... Suger att man inte ha flera!.. :/ ;(
Sikta på bra jobba så man kan åka till nya ställen :-D 
Ska bli skönt att komma hem till
Min säng! Få sova! Och få träffa älsklingen man saknat! Andra gånger vi är borta från vandra på 3 månader! 
Ska bli kul och komma hem ❤️
Hela de med! Hehe 
Så ska jag till polle. På måndag som jag saknat! :) så skönt att va i stallet igen :)❤️❤️❤️ Saknar min knas häst!
Nöjd tjej som testade


Skillnad på skidor!
👇vanliga skidor!    👆 mini skidor!


Snygga skidor fick jag! :) 

Söt bild! :) jag står i söderbacken! 
Och den brevid heter bananen! Den är böjd som en banan hehe! 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback