Hej 1 januari 2014

Heeeej!!! 
Igår firade jag nyår med Linnea och hennes familj :) ❤️ Det va kul! Fösta stallet fixar och dona! Sen hem fixa oss kolla film åt mat såg film! Sen tog det lungt åkte och gav hästarna mat och sen tog de lugnt! Sen va det nyår. 
Och vi sköt små takter och drack champagne! Den va supet god ❤️

Idag blev vecka vid 9 och gick upp drog till stallet fixade sen hem till Linnea och satte och vid tv och slappade sen blev jag hämtade åkte till min häst red han och fick sällskap av Anna och pigall ❤️🐴 det va jul vi skrittade barbacka! Och skrittade i skogen och så glömde pigall att lyfta på bena att han sminkade så Anna hoppade av. Så dom skadade sig inte! Och sen skulle hon upp igen! Och då höll jag på att glida av. Men noa fick gå! Anna kom upp igen. Och tillbacka till stallet :) sen körde vi och hämtade pizza och sen hem äta kolla tv och duschen! Nu sitter jag och kolla på X man film :)
Sen sova! 
Imorgon stan med Linnea :) ❤️
Se vad jag hittar ❤️❤️
Puss 



Söta tok hästar❤️🐴



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback