söndag :)

tjo. söndag en slapp dag med älsklingen. vi har varit hela helgen. haft en mysig midsommar och god mat och tårta med :)
igår så överraskade pojkvänen med en underbar film jag alltid viljat se och inte kunnat. den filmen är super bra :) <3 älskar dig min älskling <3 <3 <3
 
idag slapp dag. gjort 5 minutes kola :)
nu är dom i kylen och svalnar :)
ska ta det lungt för imorgn är det dags att jobba igen. en vecka till sen får vi se vad som händer. :)
 
Veckan som kommer jobb mån till fredag och sen rida
det är träningen men vet ej om jag ska va med. måndag tisdag onsdag.
 
DRÖM ELLER EJ?!?!
 
vet i fan vad jag ska göra med häst livet längre.
jag vill ha häst men vet inte om jag vill. är i två delar vill ha och ändån inte..
det hade varit så underbart och hitta en bra häst. det är svårt att hitta en...
önskar att det va lättare att hitta en som man få låna och testa sig.
har ju hittat en men får ju aldrig sitta på den.. knapt röra den..
undra om jag kan nå min dröm eller inte?!?!
 
önskar mig lycka till :) <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback