Från helgen

I fredags efter jag slutat så drog jag hem sen en snabbis till stallet och sen hem igen och fixade lite drog till Lantmännen och mötte Anna där! Och sen drog vi till udden och kollade på


Här sitter hon på en häst och visa små tips knep i ridning! 
Och dagen efter försökte jag lite på noa och gick sådär hihi!
Filmade lite med som kommer ut lite senare!
Lördag stall sen pojkvän :) ❤️
Söndag morgon stall 
Sen hem sova en stund till upp fixa bara tog det lungt! Hoppade stutsmatta spelade fotboll tog det lungt :-) mys helg ❤️❤️ Puss

I lördags va det detta! Vi släckte men inte alla... Gör det en gång om året för att hjälpa miljön! Det är mysigt och ligga i sängen kolla tv film i mörkret! :)❤️ 
Alla i Vassmolösa viste inte de.... 

Maria på bilden från fredag :)
En lärorik clining! ❤️🐴




Nu sova imorgon praktik ❤️
Börja 7 och slutar när vi är klara :)❤️
Puss godnatt 





Kommentarer
Sarah säger:

Fin häst!:)

Svar: tack :) det va på clinic :)
Bloggen om mig

2014-04-03 | 16:44:20
Bloggadress: http://sarahhgberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback