lite från dagen :)

tjoo!!!
 
gick upp vid 05.35 och åkte in till Praktiken :) och det va min fösta dag.
jag fick byta om när jag började. och fick ett förkläde, och sen så kollade vi runt vad alla saker finns till frukosten :)och sen skallade ägg och la upp fixade ost och gjorde det fint, byte skålar, diskade, städade gjorde fint.
imorgon kommer han som äger så jag och en annan tjej städade dammade och dammsög. :) det va en lugn dag så fick gå tidigare.
åkte hem och drog till stallet :) mockade fixade och red. pigg och sur häst. knas noa :) <3
 
imorgon jobb 7.12.30.
är lite trött så är det när man är på nytt ställe :) <3 en jätte bra dag :)
 
nu bara slappar och ta det lugnt :) <3
puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback